måndag 8 oktober 2012

Ett innerligt tack…


…till er som hade möjlighet att komma på gårdagens hantverksutställning och ett varmt och innerligt tack för all uppmuntran jag fick under dagen! Det värmer mitt hjärta...


Det blev en mycket lyckad utställning för oss alla och många fler än vi kunde drömma om kom för att ta del av allt från bakverk, tavlor, smycken, barnkläder och mycket, mycket mer. Tack vare utställningen fick jag idag min allra första riktiga beställning. Det ska bli kul att lägga ner både hjärta och själ i det projektet och hoppas mottagaren kommer bli nöjd!

En av mina nyfunna vänner finner ni nedan. Åsa är en stor inspiration för mig och jag är så glad att jag nu är hennes vän. Några av er känner kanske redan till hennes blog, men er andra vill jag länka vidare (klicka bara på ordet 'blog'). Hon är duktig på att fånga både små och stora stunder i både ord och bild.


Ulrica från Unika Systrar är en annan vän. Hon är en mästare på allt vad tårtor heter. Hoppa vidare också till hennes blog (klicka även här...) och nästa gång du behöver beställa en tårta vet du vart du ska vända dig.


Nu tillbaka till mina ligusterplantor. Nu ska de ner i jord en gång för alla.

Än en gång tack för att du tittade in. Skriv gärna en liten hälsning här nedan - då blir jag glad!


3 kommentarer:

  1. visst var det trevligt... och tack för länken, och den fantastiskt fina (hrm) bilden :-)
    Kram...!

    SvaraRadera
  2. det var så roligt att se ännu mer av ditt skapande på utställningen! och tänkte att jag skulle kommentera nu så du i alla fall vet att en dina många läsare är jag! fortsätt blogga :) det är så kul att läsa och se bilder på det du gör!
    MVH Emma

    SvaraRadera
  3. Jag vill bara säga att jag är djupt imponerad av dina grejer. Du är väldigt duktig. Vi ser det som en förmån att få lära känna dig och din familj. Kram Josef

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!