torsdag 11 oktober 2012

Tack för livets små stunder...

Tack för en god natts sömn.

Tack att min dotters feber börjar släppa sitt grepp.

Tack för läkaren som idag gett mig verktyg till att hitta tillbaka till styrka och kraft.


Tack till Babblarna för alla glada skratt.
Tack till biblioteket som lät oss låna boken.

Tack att mina stora tjejer kommit hem från skolan och åter fyller huset med livslust.
Tack för den glädje 'minstingen' visar när de öppnar dörren.


Tack till Posten som just idag levererade ett paket, när jag behövde det som mest.
Tack för vackra tyger som paketet innehöll.


Tack för min två-årings ljuvliga försök att sjunga 'Lilla snigel' och 'Blinka lilla stjärna' - samtidigt.
Tack till hennes förskola som lär henne sångerna.

Tack för värmande respons på mitt förra inlägg.


Tack för styrkekramen min man gav mig i morse.

Tack för hoppet jag känner för en ny morgondag.

1 kommentar:

  1. Det finns mycket att vara tacksam för... många kramar till dej, min fina vän!

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!