måndag 19 november 2012

En kväll med målarmys!


Jag älskar att pyssla, att t.ex. bara sitta och måla lite utan något direkt syfte eller mål. Att dessutom få göra det tillsammans med barnen gör det extra mysigt. Visst ska jag erkänna att jag ibland bara vill sitta i lugn och ro och helt ostört 'göra min grej', men den tid som på så här sätt tillbringas med barnen är värd sin vikt i guld.


Härom kvällen fick jag ett sånt tillfälle och det var mysigt att ge lite extra tid till vår mellantjej som så lätt hamnar lite 'mitt emellan' de andra två, många gånger helt omedvetet. Hon älskar de stunder hon får chans att låna mina stämplar och måla på 'mammavis'.


Dessutom blev det vattenfärgspremiär för minstingen. Hon var i sitt esse!

Visst är de duktiga!

1 kommentar:

  1. Hej. Vilken härlig blogg du har. Och vad du är duktig på att teckna. Jag tackar för titten. /Knatten

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!