söndag 4 november 2012

Söndag med Lakewood igen!


Då internet ligger nere på hotellet, har jag än en gång hamnat på Starbucks med en riktigt stark kopp kaffe. (Ja, det går att trolla fram starkt kaffe här nu för tiden;)) Det är söndag eftermiddag och jag har åter igen varit på gudstjänst i Lakewood Church. Istället för att köra själv denna gång, provade jag att åka med shuttlebussen från hotellet. Helt gratis erbjuder de skjuts både till och från kyrkan. Vilken service!


Jag fick chans att hälsa på pastor Joel och få hans nya bok signerad. Han fick många varma hälsningar från folk i Sverige som jag vet uppskattar hans undervisning. Den är ju kanon! Idag pratade han om vikten att tala positivt, oavsett hur ens situation ser ut.

Jag läste förresten lite mer om MC-träffen jag hamnade mitt upp i i förrgår. De räknade med ca 470 000 besökare under denna träff. Nej, jag fick inte med en nolla för mycket... Inte undra på att jag tyckte det var många cyklar!

Så här ser förresten delar av mitt hotellrum ut.


Ha en god kommande vecka!

1 kommentar:

  1. Otroligt stor kyrka, måste varit en häftig upplevelse! /Kram Maria

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!