fredag 28 december 2012

Dubbelt upp...


När man blir bjuden på fest är det alltid roligt att lämna över något till värdparet då man kliver över tröskeln. Idag när jag var inne i en av stadens blomaffärer, såg jag något som genast föll mig i smaken.

Men eftersom jag gillar att göra saker själv, köpte jag inte arrangemanget rakt av, utan 'plockade på mig' lite smått och gott i blomaffären, för att göra något liknande när jag kom hem.



Då jag tyckte det var ett så mysigt arrangemang, var jag rädd att känna mig 'snuvad' på något fint när det blev klart. För att försäkra mig om att så inte blev fallet, köpte jag dubbelt upp av allt;) Smart va! Dessutom hade jag några blomstercheckar jag fått av min käre man, så det kostade mig inte ett nickel.



Nu står två uppsättningar klara - en till mig och en till värdparet! Det är vi värda alla tre!

1 kommentar:

  1. verkligen fint... och varför inte passa på att göra fint till sej själv med, smart! Det är du definitivt värd!

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!