måndag 17 december 2012

Jul i vårt hus...


Vi brukar tjuvstarta lite med julen. Redan runt lucia tar vi in granen och pryder den med kulor, pärlband och skolgjorda hantverk.

För visst är det så att man njuter som mest dagarna innan jul? Det är då hemmet är fyllt av förväntan och man längtar till julens mys med familjen.

I år har dessutom 'mamma' tillverkat lite förnyelse till granen.


När jag var i USA hittade jag fina band i guld och noter. Jag visste då direkt vad jag ville göra! Små fina rosetter till granen. Igår knöt jag för fullt och barnen fick sätta dem på plats. Blev ganska nöjd faktiskt;)

 

Nu när stillheten har lag sig i huset ska jag gå ner och sy några små klappar till tre FANTASTISKA tjejer! Inte mina tre denna gång - den som väntar får se!

1 kommentar:

  1. å vad fint... vilket vackert band!
    Jobba på nu vännen! :-)

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!