lördag 22 december 2012

Tror inte det är sant...

Sa dottern ikväll när vi berättade att vi skulle bädda madrasser framför TV:n och sova i bredd. Hela familjen, alla fem!


Vi har nu tittat på 'Modig', frossat i cola, popcorn och chips - och detta i pyjamas. En riktig familjestund som är värd att upprepas. Jag som älskar traditioner kanske för in den som en någon-dag-innan-julafton-tradition.

Nu har två knoppat in, en ligger och bloggar och två läser i ljuset av ljusslingor och stjärnor i fönstren.

Vi har idag klarat av de sista 'klapparna' som nu ligger inslagna under granen. Det kanske var i sista sekund, men vi var inte ensamma. Det kan jag lova;)

Jag vill nu önska dig en fridfull julhelg. Ta väl hand om dig!

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt det låter...!
    Stor julkram till er alla

    SvaraRadera
  2. Kan inte vi också få vara med... igen! Vi vet hur mysigt det kan vara... kram från de som vår med redan på nittiotalet.

    SvaraRadera
  3. Låter så mysigt!!! Nu vilar julfriden över vår familj o snart kommer källartomten o lägger klapparna under granen! Bamsekram till dig min vän från lilla mig!!!

    SvaraRadera
  4. Åh så mysigt, det känns som en tradition jag gärna skulle anamma :). Ha nu en jättefin jul hela familjen! Kramar

    SvaraRadera
  5. Låter som en underbar tradition!! God jul!

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!