måndag 7 januari 2013

Kanske lite väl tidigt...

...att välkomna våren. Men varför inte 'nosa den i nacken' med ett fång härliga tulpaner?


Redan i morse när jag körde till jobbet igen, efter en lång och skön julledighet med familj och vänner, bestämde jag mig för att köpa med mig tulpaner hem. Ett bra beslut tycker jag;)



Dessutom kom jag hem med tre blomknoppar i keramik att hänga i dörrkarmen och en rosa våreld. Den hamnade i en hög glasvas tillsammans med lite rosa 'trassel'. I all enkelhet blev det faktiskt inte så dumt!



Kanske dessa små 'vårglimtar' kan få mig att lättare komma upp ur sängen i morgon när 'allvaret' börjar på riktigt!

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med tulpaner så här i början av året. Det första tecknet på att vi går mot våren!

    Anna

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!