torsdag 10 januari 2013

Nytt liv...

Vet inte om du läste mitt inlägg härom veckan, då jag gjorde ett par arrangemang till nyår. Idag när jag slängde ett öga på vasen jag behöll för mig själv, insåg jag en sak... Gamla hyacinter är ingen 'hit'!


Men varför inte ge den lilla vasen lite nytt liv?

Ut med hyacint och torra barr och i med ett blockljus! Åh vips så har man sig en mysig liten lysa-upp-i-rusket-vas!


Nu ska här kopplas av en stund framför brasan, ljuset och en Jussi Adler-Olsen-bok. Läser just nu hans senaste kriminalare 'Journal 64'. En ruskig liten historia, men med en hel del humor i.

Vad har du för dig en kväll som denna?

2 kommentarer:

  1. återbruk är jag ett stort fan av... snyggt!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hittade precis in till dig. Så fint det blev med ljuset!

    Ha en skön fredagkväll!

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!