fredag 15 februari 2013

Pandurolycka!


70% - det gillar jag!

Då passade jag på att göra en liten Pandurobeställning, som behagade komma idag! 


Ibland får jag 'Tilda-dille'. Kanske inte alla vet vad det är, men det är bl.a. söta dockor och änglar som man kan sy. Jag har redan sytt en och en annan, men när jag såg denna 'sy-ängel' kände jag att - den måste jag ha som sällskap i ateljén. Bara måste...


Den var visserligen inte på REA, men det får jag stå ut med. Och känner jag mig rätt, kommer jag inte kunna 'hålla mina hästar' utan sy den inom kort, mycket kort.

Uppdatering kommer säkerligen!

Ha en underbar helg alla cybervänner!

3 kommentarer:

  1. Den var fin. Så gillade jag dina raggissar. Min mans gamla farmor stickade jättemycket raggsockor, men hon lever inte längre (fick leva 102 år så det var inte dåligt). Men det finns ingen som tar vid där hon slutade tyvärr. Jag gillar själv att ha raggsockor på. Trevlig helg till dig med! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt... Viken söt!
    Önskar dej en fin helg...

    SvaraRadera
  3. 70 % rabatt det gillar vi!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!