fredag 22 februari 2013

Väggdekor!


Vi har en bit vägg här hemma som jag länge tyckt varit lite tom och kal. I flera månader har jag tänkt att pryda den med en väggdekor och härom dagen tog jag tag i det. Jag designade en egen layout som en lokal reklambyrå hjälpt mig att skära ut.


Det var allt lite pirrigt när dekoren skulle dit. Man har ju bara en chans! Men det gick bra, tack vare rätt inspiration, tumstock, vattenpass och tungan rätt i mun.


Texten har jag hittat lite här och var på nätet, men designen står jag själv för. Tycker texten är härlig. Underbart att få välsigna sitt hem med kärlek, skratt, familj och vänner, eller hur? Visst finns det stunder då det 'ryker ur öronen', men kärleken till min man, mina barn och mina vänner är mycket djupare.


Känner mig 'lyckligt lottad' - nej, jag väljer att säga välsignad. För det är precis så jag känner att det är...

6 kommentarer:

  1. Jätte fint Lena. Du är så bra på att få det mysigt runt dig.. stor kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefint, ni ser ut att ha ett fint hem :) trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Ååååh så fint det blev!
    Fantastisk text o så vacker design!
    Kram från lilla mig!

    SvaraRadera
  4. Så himla fint det blev! Du har talang för det där tror jag.
    Kul att följa projekt ateljé. Här är det inte så mycket kvar att göra i min klinik nu....

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  5. Superfint! Gillar också texten, har en tavla hemma med liknande ord :). Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  6. Så vackert!!! Tänk vad "lite svart text" kan göra fint. Ha en skön söndag/Annelie

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!