måndag 8 april 2013

Bella Italia!

Ja, jag vet...

Det har varit lite väl tyst här på bloggen den närmaste veckan. Men det finns en god anledning, nämligen den här!


Vår familj har, tillsammans med tre andra familjer, tillbringat en härlig vecka i Dolomiterna, Italien. Åtta vuxna och elva barn har haft mysiga dagar tillsammans bland hundratals pister, i källarens spa eller framför ett uppdukat fyrarättersbord.



Tjejerna har svishat ner för pisterna i ett huj, även 'minstingen' på 2,5 år har varit riktigt tapper! 


Naturen här är så vacker att man nästan tappar andan!

Den största anledningen till att vi åkte hit var att en av våra vänner fyllde 40 år. Hon hade länge planerat denna resa och ville få med sig några vänner på äventyret. Vilket vi är så glada för:)


Idag är både jag och min lilla tjej hemma och kurerar oss från både feber och hosta. Tänk vad lite för mycket frisk luft kan göra;) Men snart så sitter jag bakom mitt skrivbord igen, då är ordningen återställd... Eller?


Förresten, nu verkar ju våren vara på gång på allvar! Visst är det härligt!

1 kommentar:

  1. Det ser verkligen härligt ut! Men skönt att ha er hemma igen. Gideon är hemma med feber idag, så imorgon vabbar jag... Vi ses imorgonkväll kanske?! Kram!

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!