lördag 18 maj 2013

På riktigt...

Nu känns det som om det börjar bli på riktigt. Mitt lilla företag menar jag. Det känns faktiskt lite pirrigt att ta steget att köpa in produkter och beställa tyger m.m. Det blir helt plötsligt lite mer på allvar...

Min logga har jag klurat på ett tag och har landat i att den kommer se ut så här.



Igår hade jag besök av en agent för ett tygföretag i USA. Jag träffade en internationell säljare för detta företag redan i höstas när jag var på Quiltmässan i Houston och några av deras tyger kommer var en självklar del av mitt sortiment framöver.


Över en kopp kaffe visade agenten lite olika kollektioner som fanns för beställning. Så fantastiskt mysiga tyger! Jag blir riktigt lyrisk av att tänka på det och längtar till den dag de kommer pryda mina hyllor...

Nej, nu vill jag tillbaka ut i det vackra och sköna sommarvädret!

Ha en underbar fortsättning på helgen och tack för att du tittade in!

2 kommentarer:

  1. Så roligt vännen... Roligt att följa när du steg för steg kommer närmare din dröm!

    SvaraRadera
  2. Nu ser det ännu mer spännande ut.Lycka till framöver.
    Tygerna gillar jag:-))

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!