måndag 30 september 2013

Ett innerligt tack!


Skriver några rader på bloggen idag för att säga 'tack'. Ett tack till dig som på något sätt ägnat mig en tanke eller två med anledning av mitt inlägg härom veckan. Känner mig omsluten av både vänner, familj och personer jag faktiskt inte känner, men som tagit tid att skriva en liten hälsning med uppmuntran.


Tack för alla värmande ord och hälsningar via kort, mail, sms, blog, Facebook, Instagram...
Tack för fina blommor, choklad och annat gott.
Tack för lagade middagar, klippt gräs och extra famnar till våra barn.


Tack för varma kramar, böcker och fina teckningar.
Tack för mysiga promenader och ljuvliga doftljus! (ni känner mig allt för väl;))

Alla har ni lyft mig och gett mig kraft!


Det är snart en vecka sedan jag opererades för min cancer och jag mår under omständigheterna bättre än någon av oss kunnat tro. På drygt ett dygn efter operationen var jag hemma igen. Visst har jag lite ont och krafterna kommer och går, men jag är vid gott mod och är glad att allt gått så bra.


Nu ska jag göra allt jag kan för att kurera mig och samla kraft inför kommande behandlingar.

Men de tänker vi inte på nu, eller hur?!

1 kommentar:

En liten kommentar värmer hjärtat!