fredag 25 oktober 2013

Vi drar västerut!


För exakt ett år sedan hade jag tusen fjärilar i magen. Passet var fixat och väskan packad. Jag skulle flyga västerut till världens största quiltmässa. Houston var målet och hyrbilen och jag skulle 'hålla ihop' och se oss omkring i den stora vida världen.


Det var en mäktig upplevelse! Över 60,000 quiltnördar och så lilla 'jag'. Ibland kan jag titta tillbaka på mina bloginlägg från den resan och drömma mig tillbaka. Nu känns det nästan lite overkligt att jag gjorde det! Följde du inte med mig på den resan är du välkommen att uppleva den i efterhand. Kolla bara in mina inlägg från oktober/november förra året...


Nu får jag istället följa 'alla andras' inlägg på bloggar, Instagram och Facebook. Ja, för precis som mina barn säger ibland, så är ALLA ANDRA där! Det är bara jag som får stanna hemma;)

Men i år kommer jag få vara med och fira min yngsta dotters treårsdag. Det missade jag ju förra året. Sen får jag tillbringa ett helt höstlov med mina flickor. Vad ska vi hitta på då? Jo, vi packar väskan och drar västerut! Men inte lika långt den här gången...

Vargön är ju inte helt fel det heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En liten kommentar värmer hjärtat!