torsdag 26 december 2013

Tillökning i butiken!


Så här i juletid har vi fått lite tillökning i butiken. Dels har det kommit lite fler mysiga barntyger, som bl.a. går i ugglornas tecken! Ta dig gärna en titt.

Men först och främst har jag lagt till en ny produkt i kategorin 'färdigsytt' som jag är extra inspirerad över.


När vår mellandotter kom till oss ifrån Indien, fick hon en gosig liten docka som var gjord i det lenaste, mysigaste och gosigaste tyget du kan tänka dig. Denna docka blev en stor favorit och blev en ständig följeslagare under flera år. Tyget den var sydd i var då något nytt för mig, men nu har det blivit en favorit även för mig.


Därför är min tanke att sy upp babyfiltar på beställning, gjorda i bl.a. detta gosiga tyg.


Ena sidan på filten kan kunden välja minkytyget i antingen orange, rosa, turkos eller brun och på den andra sidan vilket mönstrat bomullstyg som helst ur Quiltmakeriets webshop.


Vill man sedan göra filten ännu mer unik, kan man få bebisens namn applicerad på filten - precis som namnet Noah här ovanför!

Hoppas dessa kan bli favoritfiltar hos några små bebisar ute i Sveriges avlånga land.

Ha nu en skön avslutning på detta året och en god början på år 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En liten kommentar värmer hjärtat!