måndag 20 oktober 2014

Nyckelringar!


Även om lappteknik och quiltning är bland det bästa jag vet, är det till och från roligt och stimulerande att 'sticka emellan' med något annat.


Härom veckan fick jag tanken att sy lite nyckelringar. Jag är lite lagom trött på det gamla bandet som hänger i min knippa. Dessutom är det sönder...


Så jag skred till verket!


Så i helgen har jag haft en lite smått nyckelringstillverkning. Lite bredare band i botten i några av favoritfärgerna svart och turkost - och sen lite matchande tyger och en @quiltmakeriet-lapp. Extra roligt var det att använda två av mina nyaste tyger i butiken - från kollektionen Elementary av Sweetwater! En sådan får det nu bli i min egen knippa!



Nu känner sig både mina nycklar och jag nöjd!

Är du sugen på en alldeles egen, har jag nu lagt upp dem i webshopen! Endast 40 riksdaler och eventuellt lite porto. Som hittat!

Vilken är din favorit?

1 kommentar:

  1. snygga! Visst är det roligt med lite snabba projekt :)

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!