måndag 17 november 2014

Öppet i butiken!

 
Jag har lite sällskap idag när jag skriver här på bloggen. Ja små, små fjärilar fladdrar runt i magen och skapar både förväntan, men också en form av skräckblandad förtjusning...

Jag har nu haft min webshop igång ett bra tag och fler och fler hittar dit. Bara det är ju fantastiskt roligt och värt ett HURRA i sig! Men allt oftare får jag frågan om jag har öppet i den fysiska butiken, eller ateljén, som jag brukar kalla den.


För jag vet ju själv hur det kan vara... Ibland vill man själv 'klämma och känna', få lite tips och råd, eller bara komma och titta och suga på karamellen en stund. Sen när jag får beställningar på babynest, quiltar och filtar m.m. vill ju kunder gärna komma och välja tyger 'live'.

 
Så snart tänder jag både i kaminen och små ljus och slår upp 'portarna' för dig som vill komma förbi! En kanna nybryggt kaffe och te kommer också vara ett stående element - tillsammans med en god kaka. Så ta med dig mannen, hustrun eller vännen och gör detta till en liten utflykt.

För att få in denna 'pusselbit' i livet - tillsammans med mitt ordinarie arbete, min älskade familj och annat smått och gott som hör livet till - kommer öppettiderna att vara lite oregelbundna. Man får helt enkelt kolla in på webshopen, Facebook eller Instagram. Där kommer gällande öppettider att annonseras.

Välkommen!

1 kommentar:

  1. Kul vännen... äntligen dags nu!
    Hoppas det kommer många och kikar in!

    SvaraRadera

En liten kommentar värmer hjärtat!